Sv: Grønne prikker
Ja takk, det var linken for å komme inn på informasjonsforumet med millioner av innlegg. Jeg har allerede vært der, da det er alminnelig praksis å søke og lete litt før man spør. Jeg har søkt og lest ganske mye før jeg spurte, men jeg kan fortsatt ikke finne info om hvor mange poeng man skal få i form av grønne prikker minus røde prikker... fra de andre forumbrukerne før man har opptjent seg en ny grønn kloss/prikk og en ny datagenerert tekst under de grønne.
Noen ganger kan det dessverre være litt vanskelig å forklare presis hva man søker svar på, enten det er skriftlig eller muntlig, og noen ganger må man bare akseptere at man ikke finner svar.
Beklager så mye for bryderiet. Det spiller jo ikke så stor rolle. 
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Jo, den som får en rød prikk får den røde prikken - MED tilbakemelding, men den syns ikke foran om man har mange grønne prikker fra før. I kontrollpanelet (link oppe til venstre) viser ALLE prikker - uansett type.
Prikkene foran viser bare at man har prikker, ikke hvor mange...
Dette er en standard foruløsning.
Noen velger å sende en PM for å forklare vedkommende hvorfor de har gitt rød prikk (og kanskje for å være sikker på at vedk. er oppmerksom på det - det er jo ikke alle som leser infoen på forumet) men de fleste velger bare å legge inn kommentar.
Du sier at kontrollpanelet viser alle prikker - uansett type. Da har jeg ikke fått den røde prikken, det var bare en stygg PM.
Tusen takk Nille.
Da tror jeg at jeg har undersøkt nok om temaet.
fra Dilly
|