Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg skjønner at jeg har en vei å gå. Jeg vet rett og slett ikke om jeg går tilbake på det kontoret igjen. Jeg synes det var så forsmedelig å blir avvist på den måten. Jeg har litt sperre for å "mase" på folk når de først har behandlet meg slik. Jeg har kontaktet hun som er leder i lokallaget for Fibromyalgi foreningen her i distriktet, og vi skal snakkes i morgen. Jeg håper hun kan hjelpe meg å finne en lege som tar dette litt mer seriøst. I såfall så bytter jeg fastlege. Alt jeg ønsker er jo egentlig å få bekreftet eller avkreftet dette. Vi har også en bedriftshelsetjeneste, og de er informert om at jeg sliter med smerter (har hatt samtale med dem sammen med min leder for å tilpasse arbeidssituasjonen min). Han jeg snakket med der var veldig sympatisk, det er mulig han også kan hjelpe meg. Takk for tipset! Og så en til dere alle som har opplevd det samme som meg, jeg unner ikke min verste fiende å bli utsatt for slike ting. Det er så respektløst, synes jeg.