Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Anette, KNALLBRA jobba! 8 kilo er ganske mye, tenk på 8 liter melk i en bærepose, eller 8 pakker med sukker... Jeg syns det er tungt å dra på jeg! Blir spennende å se hvordan det går videre med deg!
Ellers er jo optimisme en fin ting til både Dilly og Jeef
Jeg sliter litt etterhvert med at jeg er rett og slett matlei! Satt igår og fantaserte om å ta med alle de fææææle posene med pulvermat ut i hagen og lage et stort bål! Bortsett fra brownies og pannekaker da... Skulle definitivt kledd meg i sorte filler, funnet sopelimen og danset lenge og grundig rundt bålet i tillegg...
Hørte om en som moste blomkål og brokkoli og blandet det i en av suppeposene, da ble jeg nesten fornærma på blomkålets vegne, går da ikke an å ødelegge blomkål sånn! Jeg er jo vant med å lage all mat fra bunn av, og ville allerhelst sådd en ku når jeg begynner og få lyst på kjøttdeig, (og seff må alt være økologisk) så overgang til posemat har ikke bare vært grei. Så jeg rister meg en suppe og står på siden av kjøkkenvasken og drikker den, før jeg setter meg til bords og spiser skikkelig (lovlig) mat.
Og siden jeg er i det litt småirriterte hjørnet, det er ikke bare dyrt, det lager vanvittig mye vanskelig sorterbart og unødvendig søppel også!
Men det virker! Denne uken ser jeg 8 tallet på vekten, og rekker min første store milepæl, hele 20 kilo i minus
Der ble jeg blid igjen
Fin tirsdag til alle!
Sist redigert av indi : 13-11-07 kl 09:44.
|