Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 16:33   #16
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

I dag var jeg på kontroll og fikk svar på prøver , insulinresistens som har gått så langt at jeg så godt som har diabetes 2.. men tross alt svar på hvorfor vekten har gått gal vei tross i forholdsvis sunn mat..... vekten hennes stoppet på 5,6 kg ned , men det var med klær og sent på dagen så 8 tallet mitt setmmer godt det!!!!!! Men som hun sa det var ikke allverdes så jeg skal ennå stå på fase 1 i 2 uker til for å tømme sukker uta av kroppen .............20 kg er jo supert ......jeg er med godt mot og drømmer om å se begynnelsen av 80 tallet det er ennå en god stund til men det er jo uendelig lenge sia .....men 10 cm rundt livet smalere tenk på det ,,,,,,,,,,det var gøy ,,, og my mage skulle jeg også få !!!! jippi,,,, gla for at dere er her jeg ,,,,,,er kjempe glad jeg diabetes 2 ,,, dette skal jeg ordne opp i.......ha en god ettermidag!!

Hvor lenge har du brukt på å gå ned 8 kg da? Jeg har brukt ca 8 uker på 3 kg nå da