Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 21:09   #16
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye?

Mange fine ord igjen BIB. Du trenger ingen kloke store bøker, for du har det hele innen i deg. Det er inspirerende å lese det du skriver. Og kjempeviktig det med å tro på seg selv, og hvis ikke- gjenta igjen og igjen for seg selv, inntil man tror på det!! Og selvfølgelig er du til å elske, det er vi allesammen selv om vi har litt ekstra fett på kroppen. det er jo en helt sykelig tanke å ha om seg selv - at man ikke er god nok pga noe fett som jo er helt ubetydelig i seg selv. Men det kan man jo skrive lange avhandlinger om!

Det du sier Iset forstår jeg veldig, veldig godt. Det handler om å se ting i perspektiv, og det kan man hvis man har erfaringer med forskjellig kroppstørrelse. Jeg tror også når jeg kommer ned der hvor jeg gjerne vil være (55-60 kg), så kan jeg love deg at jeg skal prise og verdsette min kropp som var det dyrebar diamant - OG DET ER DEN JO NÅ, men ser den gjerne i en litt mindre utgave. Men altså, kan den være så snill å krype litt, så skal jeg for evig vise den takknemlighet ved å elske og ære den - i all evighet! Amen!!

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat