Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-04, 07:13   #4
Maz
Medlem

Maz sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 59
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Det er så vidt jeg forstår en rekke markører for Metabolsk syndrom. Primerlegen min hadde også tatt blodsukkert mitt uten å finne noe galt. På Lindberklinikken tok de en haug med flere blodprøver (3 ark) og snakket om Metabolsk syndrom. (insulinresistens)

En grei måte å starte på er å følge ukesdiettene i Lindebrg sine bøker. Og så sette seg inn i ting litt etter hvert. Å gå ned mange kilo er uansett et langtidsprosjekt og å ikke bli for fokusert på antall kilo er viktig. Dette er en prosess.

Det deiligste med å gå på klinikken er at de har en fancy vekt som måler alt og en kan følge med på mere. Har du gått ned lite kan det kompenseres av at du har mere vann i kroppen og allt vekttapet er fett osv.

Og til spørsmålet om du ikke har rennede avføring osv så spiser du sansynligvis ikke mye fett. Som jeg har sagt før har du spist fett med Xenical så lærer du fort. Xenical er ikke annet en en "fett-antibus".

Det er ingen selvfølge at det er fett som blir til fett på menneskekroppen. Se på f.eks okser. Så vidt meg vites spiser de bare vegitabilsk for og ikke noe fett.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat