Tråd: Rykte!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-04, 09:12   #11
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Ikke alle som er så flinke da...

Kanskje ikke - men da burde vi vel heller trene på det? Heller enn å gi hverandre poeng? ....jeg er ikke så veldig fan av Grand Prix heller jeg altså....

Men nok om det.

Jeg kommer IKKE til å benytte meg av poeng-givning. Men til de jeg syns gjør en fin, fantastisk, morsom eller på annen måte viktig jobb: Det vil synes i mine svar til dere - enten som direkte innlegg/svar på tråden, eller som PM.

Da kan jeg nemlig for eksempel dele ut 1000 poeng i form av 12-15 setninger, la superlativene flomme og svare i beskrivende og følelsesladde ordelag.

Å så deilig det er å formulere seg med ORD....

(Hvis noen nå er i tvil om hva jeg mener: Greit for meg at noen vil bruke poeng og gi hverandre rykte - jeg snakker heller fra levra eller hjertet. Alt ettersom. Håper det er greit for dere andre. fra Fedonisten som nå snart reiser til hovedstaden for å gjøre seg fet - eh...jeg mener klok. )

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat