Å hjelpe meg dere spiser lite!! jeg er veldig sulten hele tiden, og det er ingen overdrivelser her i gården men dette spiser jeg på ketolyse : jobber natt så det blir litt sånne rare tider - Frokost : kl 1600 - omelett av 1 dl flöte, 6 egg, en ring paprika, 2 sjampinjonger og 4 skriver ost. lar 1/3 väre igjen. for jeg vet jeg ikke burde spise hele. men er enda ikke mett. Spiser resten en time etter , da jeg er veldig sulten igjen. - Lunsj : kl 19:00 - 300 gr stekt laks med litt brokkoli og blomkål og dressing laget av römem og vanlig hvitlök dressing low karb blandet sammen. - mellom måltid : 4 skiver ridderost og 100 gram bog skinke - middag kl 2400: Halv kylling med skinn og dressing av römme og hvitlök - 02:00 - 200 gr eggeröre med 6 skiver bacon./ ellers pinnekjött eller ribbe ca 200 gr - 05:00 - holder på å sulte ihjel, - all slags dessert oster jeg makter, og ridderoster osv. kanskje 150 gr. - 07.00 hjemme, spiser kanskje dessert jeg har laget av gele og flöte. 2 dl ca. - 08.00: Natta Jeg er sulten hele tiden... jeg orker ikke det nemlig. det står i ketolyse boken at jeg skal spise meg mett, og ikek stapp mett. jeg har mye å gå på i forhold til sult til hvert måltid. har dette noe med forbrenningen å gjöre tror dere ? Jeg begynte på kuren forrige Lördag. Gått ned 1 kg .