Tråd: Rykte!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-04, 13:24   #13
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Prince66: Lykke til videre i livet! Det har vært riktig hyggelig å ha deg som medlem! Skjønner godt at du er provosert, og det synes jeg egentlig er ganske trist... Hjertelig velkommen tilbake er du i alle fall...

Det er ikke meningen med konkurranse... bruk det, ignorer det... Det er det flotte med nettet; du leser det du vil lese, bruker det du vil bruke, og ikke minst skriver det dere vil skrive...

Som jeg skrev over... så er planen å skrape inn litt belønninger på bakgrunn av denne funksjonen... Jeg synes det er viktig å "betale" dem som bidrar med noe av betydning for meg... Selvfølgelig skulle jeg allerhelst ønske at alle de 230 medlemmene var som Fedonsiten! Det hadde vært noe det!!!

Sist redigert av HP : 26-03-04 kl 20:53.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat