Farvel Prince66. Trist du ikke trivdes her inne. Skjønner godt at det går an å bli frustrert av og til....... er ikke enig med alt som skrives jeg heller. Tok litt tid før jeg ganske enkelt valgte å IKKE kommentere alt, - selv om jeg hadde lyst ! Vi er alle individualister og selv om vi selv ikke tror på noe skal vi ha respekt for andres rett til å tro og mene hva de vil, - med eller uten vitenskaplige beviser. Jeg har lest en del av blodtypeboka og det er faktisk en del der som ser ut til å "holde vann".... Har ikke gjort meg opp noen mening enda....må lese hele boka før jeg uttaler meg ! Ønsker deg lykke til videre ! Ang. "Rykte poeng" så tror jeg nok jeg holder meg avventende en stund til. Tusen takk for de poengene jeg har fått ! Men jeg har lyst til å gi alle poeng hele tida, så å fordele dem blir ikke lett..... Vil heller gjøre som Fedonisten, - prøve å være litt mer positiv direkte i posten ! Jeg er så vant til å bli målt i alt jeg sier og gjør på jobb, - så detta er ikke noe nytt for meg.......