Tråd: Rykte!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-04, 13:49   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Cool

Farvel Prince66. Trist du ikke trivdes her inne. Skjønner godt at det går an å bli frustrert av og til....... er ikke enig med alt som skrives jeg heller. Tok litt tid før jeg ganske enkelt valgte å IKKE kommentere alt, - selv om jeg hadde lyst ! Vi er alle individualister og selv om vi selv ikke tror på noe skal vi ha respekt for andres rett til å tro og mene hva de vil, - med eller uten vitenskaplige beviser. Jeg har lest en del av blodtypeboka og det er faktisk en del der som ser ut til å "holde vann".... Har ikke gjort meg opp noen mening enda....må lese hele boka før jeg uttaler meg !

Ønsker deg lykke til videre !

Ang. "Rykte poeng" så tror jeg nok jeg holder meg avventende en stund til. Tusen takk for de poengene jeg har fått ! Men jeg har lyst til å gi alle poeng hele tida, så å fordele dem blir ikke lett..... Vil heller gjøre som Fedonisten, - prøve å være litt mer positiv direkte i posten !

Jeg er så vant til å bli målt i alt jeg sier og gjør på jobb, - så detta er ikke noe nytt for meg.......