Tråd: Rykte!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-04, 17:09   #16
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Skjønner ikke helt hvorfor dette skal være en fordel for dem som uttrykker seg best? Dette er en fordel for dem som HJELPER og STØTTER mest!

Slik ser jeg det: Jeg har noe jeg lurer på, og stiller et spørsmål (starter en tråd). I den tråden får jeg mange svar, ett av dem er riktig for meg. Jeg sier takk for hjelpen i et innlegg, og gir poeng til den flinke brukeren som hjalp meg! Får jeg svar som jeg synes er upassende, eller om noe kupper tråden og skifter tema slik at jeg aldri får svar, så kan jeg gi en smekk for det... OM jeg vil...

Jeg er mye i fora fra resten av verden, og der er dette en stor greie... Når jeg leter etter info eller svar i slike fora, vil jeg naturligvis legge mer vekt på det dem med godt rykte (eller karma som det også kalles noen steder)...

Rangering har vi, og det driver vi med allerede... Hvem er det som med hånden på hjertet kan si at det ikke er gøy å se innleggstelleren stige? Alle er vi opptatt av hvem som har flest... Men hva betyr det egentlig at en har mange innlegg?

Det er kvaliteten og nytten som betyr noe...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat