Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 11:24   #48
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

kanskje jeg også bør ha et sånt mål... sliter max med å få i meg de suppene... for ikke å snakke om erterpureen... hmmm kanskje blande med most blomkål (den blir jo uansett ikke fornærment...)

Hvis det er en trøst, klarte jeg det ikke! I går ble det capuccino, cappucino og en sjokobar... og en omelett laget med skikkelige egg på kvelden! Og selvfølgelig masse blomkål!
Men jeg sååå lenge på en av suppeposene i går da
Men seriøst, nå må jeg snart bestille ny mat, og før det SKAL jeg kvitte meg med suppehelvete! Helt sikkert!!
Legen fortalte forresten første gang jeg var der, om ei som bare spiste kyllingsuppe fordi hun syntes den var så god... og at det er samme næringsinnhold i alle posene. Så da må det jo være greit å bare like de søte posene og! I alle fall så lenge jeg ikke har noe problemer med kunstig søtningsstoff, som jeg forstår at noen ikke tåler.
Har forresten 8 enkeltposer omelett m sopp eller skinke, hvis noen vil ha dem, NB det kan være det følger med noen poser grønnsaksuppe hvis jeg skal sende dem noen plass!

JEFF hvordan går det på fase en igjen?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat