Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 13:37   #3
Lars
Juniormedlem

Lars sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 44
Lars er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med Skaldeman kombinert med trening?

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Min opplevelse:
Jeg fikk skikkelig problemer med å fortsette hard trening. I begynnelsen følte jeg meg utholdende og litt motiverende at man svetter som en gal, så jeg følte jeg gjorde en skikkelig innsats. Men etterhvert ca. 1-2 uke med hardtrening ble kroppen dødssliten og jeg orket ikke tanken på å dra til helsestudioet. Lå rett ut på sofaen og følte at jeg hadde influensa. Vet ikke om kostholdet gikk utover musklene... Man skal ikke trene så hardt på den ekstreme varianten av Skaldman ( det føles ikke riktig heller). Derfor har jeg konvertert til Ketolyse og føler at jeg igjen har overskudd til å trene igjen.

Hmm, skjønner. Har bare trent 2 ganger siden jeg startet (fredag og i går), og det gikk greit. Jeg kan jo saktens forsøke litt til og se hvordan det går med utholdenheten. Merket du noen effekt på vekten av å trene i de 2 ukene du holdt på (mindre vekttap da enn når du konverterte)?

Et alternativ kan jo være å kutte noen av treningene, og for eksempel bare trene 2-3 ganger i uka. Trives som sagt veldig godt med å trene, men må jeg slutte så gjør jeg det. Jeg har mange, mange kilo som må bort, så "den ekstreme varianten" er nok desverre veien for meg.

Lars er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat