Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 11:34   #5
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Sv: Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer virdere? Torkil?

Har vært hos legen nå, siden jeg er øm i magen rundt galleområdet noe han mente kunne være en betennelse så skal ta voltaren 3 ganger daglig litt fremover.

Nille: neida sikkert ikke ren morfin, men har stikkpille som kalles ketogan og legen sa at dette var ett morfinpreparat så sier bare morfinpille
Voltaren, paralgin er det jeg har fått på legevakten og lege da jeg har vært i kontakt med de under slike anfall, voltaren har aldri hjulpet mens paralgin hjalp ved de konstante smertene da steinen hadde satt seg fast, ved anfall har jeg som regel ikke ikke tatt noe fordi jeg vet at det hele er over innen 1 t. Tatt "morfinpille" en gang da jeg var gravid og det var helt grusomt.

Ang fjerning av steiner i blæren, så sa de at de blåste opp en ballong som de dro nedover gallegangen og håpet da å få med steiner som var i blæren, men legen så i epikrisen min at de ikke hadde fått fjernet alle, dette fikk ikke jeg beskjed om på sykehuset men noksa bedduget var jeg vel under hele oppholdet
Jeg er også satt opp til operasjon i desember, så da er det bare å vente på brev

Ang ungene har de heldigvis aldri opplevd at jeg har hatt anfall, siden de har kommet på kvelden.