Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 20:33   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbokokebøker

Opprinnelig lagt inn av Ratata, her.

Hvis jeg skal kjøpe èn lavkarbokokebok som jeg kan ha glede av til frokost, lunsj, middag og kvelds, hvilken bok vil dere da anbefale? Er en stor fordel at den er på norsk også


Hei
Jeg vet ikke om denne er noe bedre enn noen andre, men sikkert gøy å kikke i.

Atkins for livet

det komplette programmet for kontrollert inntak av karbohydrater for livsvarig vektkontroll og god helse

Omtale

Boken inneholder råd og tips om hvordan du skal styre gjennom hverdagens utfrodringer når man spiser med lavt karbohydratinnhold i en verden som går på høyt karbohydratinnhold. Forfatteren presenterer sitt program, som kan følges resten av livet. Boken inneholder 200 menyplaner, 125 oppskrifter på frokoster lunsjer middager og snacks og suksesshistorier med tips som er testet ut av de som har vunnet sin vektkamp. Tester, spørsmål og sjekklister hjelper deg både å nå og å holde dine mål. Med stikkord- og oppskriftsregister

Vedlagte bilder
Filtype: bmp untitled.bmp (39,2 KB, 4 visninger)
__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat