Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 07:01   #5
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: det står stille..

Jeg er i litt samme situasjon som deg. Hadde mellom 5 og 10 kg for mye. Jeg har gått ned 5-6 kg på 3,5 mnd. Det går sakte, har også gått opp litt noen uker. Jeg merker det mest på klærne, at jeg går ned i strl. Jeg vil IKKE anbefale spisedag etter så kort tid. Kroppen trenger litt tid på å stille seg om til fettforbrenning.
Dette er jo et kosthold man skal følge resten av livet (ellers går man jo opp mer enn man tar av), så for meg er det ikke noen hast, så lenge jeg ikke går opp.
Det med å spise frukt; pass på å spise f.eks nøtter samtidig, så slipper du voldsom blodsukkerstigning.
Jeg har ikke funnet noen som anbefaler en spisedag med masse karbo. Noen anbefaler et karbomåltid i uka, etter at man har fulgt streng lavkarbo i noen måneder.
Jeg foreslår at du ikke stresser, men at du nyter lavkarbolivsstilen og har et perspektiv på minst et par mnd. Lykke til!!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat