Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 14:38   #1
Siljevi
Juniormedlem

Siljevi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Siljevi er på en erverdig vei

Hvordan forklare folk som ikke forstår?

Dette er et innlegg fra en litt overgitt jente, som ikke helt når frem til mine nærmeste venner.

Vi er en gjeng som skal samles til julebord helg om en uke. Dette er noe vi gleder oss veldig til, og selvfølgelig skal det spises og drikkes! Vi skal være hjemme hos en av jentene, og her kommer problemene inn! I begynnelsen tenkte jeg at jeg kan jo skeie ut den helga ang karbohydrater, men nå er jeg så godt inni dette, og trives så godt med dette at jeg har IKKE lyst til å ødelegge en helg. Vekten går nedover, og jeg har ikke lyst til at det skal stoppe opp pga noen "usle" karbohydrater!

Noen med litt mere erfarne som har noen gode råd til meg? Hva sier man feks for å ikke spise hvite baguetter til frokost? Eller poteter til pinnekjøtt?

"Alle" ler litt av det jeg holder på med, og forstår liksom ikke helt, og kan bare tenke meg kommentarene og "vennlige" spydigheter som kommer hvis jeg sier at jeg ikke spiser brød etc.

Sorry for langt og sutrete innlegg, aner bare ikke hva jeg skal gjøre! Ting er ellers så bra og jeg føler meg som sagt bedre enn på lenge!! Det er en super følelse.

Takker på forhånd for innspill!

Siljevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat