Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-07, 18:01   #5
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: På grensen til diabetes

Hei
Ketolysekuren vil trolig være mitt i blinken. Selv om jeg er inhabil, tør jeg foreslå dette. Du har trolig insulinresistens, dvs at du har mye insulin i blodet og derfor vil du ha vanskelig ved å slanke deg med slankekurer etter prinsippet sppis mindre. Med kostindusert ketose vil insulinresistensen forsvinne og fettcellene åpne seg for fettforbrenning.
Når du har sanket deg 10 kilo eller hvor mye du trenger må du være klar over at du skal fortsette på et generellt lavkarbo kosthold (fedon etc)
Sukkersyken vil forsvinne som dugg for solen og sukkersyken utsettes i mange år !!!!
Dettte kunne jeg skrive en bok om, men jeg anbefaler deg å lese "slank med ketolysekuren" også de eksempler i boken som omhandler diabetikere. Lån boken på biblioteket hvis du ikke vil kjøpe den.
Men husk jeg har skrevet boken og tjener på salget, så jeg er inhabil uansett hvr rikitg jeg mener dette er. Faktisk et ketolysekuren særdeles velegnet som startbehandling for overvektige type II diabetikere og " nesten diabetikere".
Vennlig Hilsen
Torkil.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat