Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-07, 20:37   #21
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer virdere? Torkil?

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Litt oppdatering.
Ikke no gallebetennelse som legen min mente Var inne på legevakta kvelde jeg var hos legen pga gjentatte anfall på ettermiddag/kvelden. CPR gav ikke noe utslag.

Men du behøver jo ikke nødvendigvis ha en betendelse ! Det er nok at en stein er for stor for blæra eller at den har satt seg fast i åpningen eller i gallegangen ! Det gir mye verre smerter enn betendelse. Har du betendelse kan de ikke operere med en gang, så det er jo bra om du IKKE har det.

Har de ikke tatt ultralyd av deg da ?

Man uansett må du komme deg avgårde til legen din - OG ring sykehuset og MAS - GRIN - hva som helst, men få dem til å ta deg inn til skikkelig undersøkelse !