Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 09:38   #62
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Hvor har det blitt av alle bablerne?

I dag vil jeg bable om puddingen, vaniljepudding var i den kassa jeg henta i går. Hm.. konsistensen var litt tynn og grøtete, men det er mulig at jeg ikke fikk vispet den godt nok ut. Jeg har nettopp laget ny til i morgen tidlig.

Det som var så godt, var et påfunn om å helle over en kork med bringebær-Fun-light konsentrert.

Til onsdag skal jeg til legen igjen. Er veldig spent på hva vekta hans viser. Her hjemme viser vekta en hyggelig nedgang. Det er faktisk veldig lenge siden jeg har vært på hils med vekta.

Nattababbel til alle.

Babbel på vei!!!
Har vært bortreist og helt uten babblemuligheter! Paris var deilig... satt i solen i går i nesten en time og så på folk, og på hjemveien måtte vi sirkle over flyplassen i 45 minutter fordi de holdt på å brøyte! skikkelig pytonvær!
Creme bruleen er noe jeg heller ikke helt fikser, har bare smakt på en pakke. Var en som nevnte det gikk å lage smoothies av denne (og sjokopuddingen), hive greiene i en mikser med litt isbiter, det tror jeg jeg skal prøve.
Knallbra at vekten din går nedover Dilly, du er flink!
i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat