Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 12:26   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Celina vil gjøre oss sjoko-slanke

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102182

Herreguuud hvilken teit overskrift er det der?? :dåne: Nå har media klart å vinkle noe positivt til noe negativt igjen!!
Nå skal Celina "sjoko-slanke" oss.

Det er altså ikke positivt at det kommer et godt alternativ til boller og wienerbrød. Neida!

Sitat:

- Sjokobarer er undøvendig. Spis heller mer frukt og grønt og trim mer, hvis målet er å gå ned i vekt. Assisterende direktør Gunn-Elin Bjørneboe i Sosial- og helsedirektoratet har lite til overs for Celine Midelfarts nye slankeprodukter som blant annet sjokoladekubber.

- Januar og februar er alltid duket for nye slankeprudukter og vindunderkurer for å gå ned i vekt. Langt viktigere er det å spise variert og sunt, samt å ha frukt og grønt tilgjengelig både hjemme, på jobb og på skoler, sier Bjørneboe.

Akkurat som om Atkins anbefaler oss å kutte ut grønnsaker og evt frukt og bare spise advantage-bars??

Nå er det f*** meg nok!! Unnskyld språkbruken, men jeg er så LEI av at media fremstiller ting på denne måten, altså HELT FEIL!!!!!!

Sist redigert av HP : 07-01-05 kl 13:17.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat