Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 13:23   #70
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jepp.. så sant atte. Det er bare å gnu på og være konsekvent.. og derfor driver jeg og kutter ut de verste fristelsene, hittil to store etegilder i form av julebord. Men 15. desember kommer jeg ikke unna, så da planlegger jeg å spise meg skikkelig stappa mett på forhånd, med grønnsaksuppe eller blomkålmos av 3 store blomkål eller noe. Eller ha med seg på mattermos slik at jeg kan spise rett før jeg går til bords..uten å søle til klær og sko.

Nei altså, dette blir sikkert helt umulig å gjennomføre, så det er bare tankespinn.

Nytter ikke å planlegge å spise litt salat og litt kjøtt og styre unna alle desserter og kaker.. Så langt har jeg ikke kommet ennå.

Åh, deilig med planlegging av mindre størrelser osv. Å ja, jeg har altså en fantastisk fin kjole som jeg passer om 40 kilo, men...
og så har jeg flere gode jakker og vintertøy som jeg passer om 10-15 kilo, ja sånn er gøy.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat