Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 12:50   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Nille, leste et sted at du har vært i ketose i 1,5 år nå.. hva slags sex-liv har du egentlig?

Sexliv ??? Hvem ???
Neida, jeg er da så totalt uimotståelig at ånden er som en liten detalj å regne !

Og heftig bruk av tannbørste og munnskyllevann før dåden (Blå Vademecum med fluor er det eneste som har funket) så er det ikke noe problem det Men så har vel gubben blitt vant til det etterhvert. Ville nok hatt mer problemer med å gå på sjekker'n med denne ånden ! Som du sikkert har lest et annet sted kan jeg ikke synge for blomstene mine heller lenger - for da dør de !