Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 22:41   #80
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det må vær lov å vær usosial og innimellom! Hvis du føler at det er måten å gjøre det på, syns jeg du skal gjøre det Det går an å ta igjen alt det sosiale seinere...

Jeg har også sagt nei til ting, og i ettertid har det ikke kjentes så ekstremt kjipt! Men KJIPT er det at jeg ennå ikke har klart å kvitta meg med kiloet som kom på med helgens utskeielser (sabayonne-sukkerbomben)... Det er så kjipt at jeg definitivt ikke skal gjøre det igjen!
Min første julehappening er i morgen, på restaurant i hovedstaden... det blir pirking i lavkarbomaten, definitivt, gjerne med en liten unnskyldning om at jeg ikke er sulten... ikke helt i form... eller noe! Så skal jeg somle meg gjennom et par glass vin... Snakke masse med folket, kose meg og kanskje få to-tre kommentarer på hvor mye mindre jeg har blitt!

Tror det er viktig når vi holder på med dette, at vi tenker at det ikke skal vare alltid, det kommer dager igjen når det er greit å gå på julebord, (neste desember i en sykt smart sort kjole) og smake på alt som er, gjerne til og med spise litt for mye, men forskjellen for min del skal være at da har jeg en veltrent kropp jeg trivs med, og et bevisst forhold til hva jeg skal spise, og definitivt et bevisst forhold til hvor viktig det er å ikke spise slik dagen etter også!
Skrekkbilde vil være at jeg fremdeles bestiller ED-produkter i desember 2008. Jeg vil gjøre en GOD jobb og bli FERDIG!

Du får planlegge litt Dilly

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat