Har begynt med denne "fett" kuren.. I og med jeg er glad i fet mat burde nå dette gå greit. Men så er spørsmålet.. Har gått på dette i en uke.. og 5 kg "vann" har forsvunnet av kroppen. Jeg veier nå 125KG, altså overvektig. Men jeg er kraftig bygd.. det vil si bred over skuldrene.. 183 høy og blond Dama har i lengre tid mast på meg om å gå ned i vekt.. rett og slett kvitte meg med vaskeballen og det runde hodet Altså hun ønsker meg litt smalere. Videre hva må jeg spise..må jeg veie alt? disse grammene med fett/proteiner og karbo.. jeg prøver å holde meg til 75% fett 20% proteiner og 5% karbohydrater. Merker det skjer noe i kroppen.. Men jeg ønsker ikke å gjøre formye feil her.. jeg ønsker også å "RASE" ned i vekt..fortest mulig.. (er kanskje ikke så lurt) men nå som kroppen min har tålt alt av slankekurer og dill.. og forbrenningen min er defekt så gjør det ikke noe.. jeg bryr meg ikke om huden.. den strammer seg inn igjen.. jeg er jo "bare" 28.. Er lei av å være overvektig.. er lei av å kjøpe meg nye bukser hver 3 mnd.. er lei av meg selv.. Derfor gir jeg denne metoden en siste sjans.. Til nå.. vips 5kg borte..Og det er en DEILIG følelse.. får mer overskudd og mer selvtillit... I min daglige jobb sitter jeg mye stille... kontorrotte.. Har ønske om å bytte jobb til et mye mer hardere fysisk arbeid.. Men først ønsker jeg å gå ned til 100KG i første omgang.. er vel ikke så urealistisk.. 100KG på meg får meg til å se slank ut i med tanke på benbygning.. Nok om det.. Kan noen gi meg noen råd eksakt hva jeg skal spise til dagen? Jeg går nå med majonestuben på innerlomma.. men er litt redd jeg kanskje spiser for mye? og formye fett per kilo kroppsvekt fører jo til at vektnedgangen stopper? Kan noen være så snille og gi meg eksemper i gram jeg bør spise ettersom jeg veier 125KG? På forhånd takk Jeg tror kanskje jeg har sett lyset