Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 13:00   #86
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Peita, her.

Hei, vet ikke om jeg har hilst på det før, men gratulerer så masse!! Disse dagene i fase 1 er verst og det blir som himmelriket å gå over i fase 2. Det syntes i hvertfall jeg, jeg berger meg på fase 2 med en "virkelig" måltid. Dette klarer du fint, heia heia frem til 90 kg!!

Hei og tusen takk Peita
Å ja, jeg er enig i det med fase 2, det blir mer ordentlig da, og lettere å sosialisere seg. Min kjære bare rister på hodet av meg som heller sitter hjemme og spiser pulvermat i stedet for å gå på julebord, men han skjønner meg jo da.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Dette er mega bra! Du fortjente helt klart stavmikser!

Næringsinnholdet på deg blir bare bedre å bedre

Tror det går fort ned mot 90 jeg! Da skal jeg feire sammen med deg... kanskje teste Gerd sin ostekake

Du da, he he he, du er vel skjønn.. ja, Gerds ostekake er allerede reservert til 90-kilos-markeringen. Skrive ut oppskrift og henge på kjøleskap.. og stavmikseren var grei den. Henger på veggen ved siden av mikro og vannkok, lett å gripe og henge opp igjen.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat