Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-07, 19:35   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan unngå at resten av familien ikke eser opp?

Takk for svar!
Det skal vel nevnes at jeg har vært "fornuftig i matveien" veldig lenge, alle stivelser er fullkorn her i huset, frøken Dings elsker fullkornsris, edamame etc. Har vel gått ned en 8-10 kg over et år på å være "sunn" (5omdagen, fullkornsmat, magert kjøtt) og har nådd et knallhardt platå, derfor lavkarbo nå.

Faktisk bekymrer frøken Dings meg mindre enn Herr Dings, hun spiser stort sett ikke det vi gjør til måltidene uannsett! For han er brite, og elsker denne maten jeg nå kan spise, men han har da fire skiver brød til det meste... Enten må jeg overtale ham til å være med på dette, si at han ikke får, eller så blir kosemagen hans en vom... Ja som en ganske ung mann har han en misunnelsesverdig forbrenning ...men allikevel... Hvor mye mer enn meg forbrenner han da? Når jeg er 170cm og jente og han er 190 og mann?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat