Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-07, 07:53   #10
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva med resten av familien?

Hos oss spiser vi samme middag. Jeg lager litt pasta/poteter/ris til barna (ikke alltid), mens jeg og min mann spiser uten. Barna spiser sjelden vanlig brød, for de elsker mine Iset-brød og andre lavkarbobrød, men jeg har alltid ferdigoppskjært vanlig/grovt brød i fryseren som de bare kan varme litt i risteren. Vi har de siste 4 årene ikke hatt søtt pålegg i huset. Men vi har hjemmelaget syltetøy uten sukker.
Barna får nesten aldri saft (ikke sukkerfri heller) og kun brus og godteri på lørdager, da får de kose seg med god samvittighet.
Barna synes det er digg med kjøttdeig, og masse saus. De må også spise litt grønnsaker, men er ikke så utrolig opptatt av karbo-mat.

Synes ikke det er noe problem, jeg. Barna er 6,13 og 17. Men jeg savner litt enkeltheten i å bare stikke en frossenpizza i ovnen en fredagskveld...

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat