Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-07, 13:04   #1
janine75
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
janine75 er på en erverdig vei
Unhappy

Nå er det like før jeg gir opp her ...

nå er motet mitt på god vei til å svikte! jeg står dønn fast! faktisk gått opp en kilo også! utenom at jeg har hatt en eneste utskeielse!!!! hva er det som skjer!
Jeg har jo stadig funnet nye ting som har vært en partystopper for meg. men nå skjønner jeg virkelig ingenting!
kan det være noe så enkelt som at jeg stopper opp av å spise brød? ( de oppskriftene deres her inne jeg baker av..)
nå er motet mitt så langt nede at det nesten er rart jeg ikke har hivi meg over noe ikke-lavkarbo!! ( men det viser vel at jeg fremdeles har ett lite snev av pågangsmot.. men det er jammen lite...)
dessuten blir jeg jo helt besatt av å gå på denne vekta hver dag i håp om at nå løsnet det ja!!! Jeg vet at det er feil og alle vil sikkert anbefale meg å legge den bort en uke... men da er jeg i allefall ferdig!!! så det vil ikke kunne gå.
jeg går ikke ned mer i cm heller!!
jeg orker ikke mer!! men så skal jeg jo ned de siste 8 (9) kiloene også da..
kan det være at det vil hjelpe og kutte ut brødet? kanskje jeg til og med må begynne spise litt bacon igjen.. ...
jeg vet snart ikke hva slags kjøtt jeg kan spise for å få i meg nok fett... og vil slikt som laks kunne erstatte noe av kjøttet når det gjelder fettet?

ble mange spm her men nå er jeg så lei og frustrert at det er helt grusomt!! tenker ikke på annet jeg nå...

hjelp meg snille dere....

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat