Trenger hjelp!
har gått på ketolyse noen uker nå.... har fungert overraskende fint!! utenom når jeg ser meg "nødt" til å skeie ut... orker ikke å fortelle at jeg er på slank, med frykt for at jeg kommer til å sprekke igjen....
og ja... å sprekke er det jeg har gjort nå!!! var akkurat kommet ned under 80 altså 79,5.. (veide 95kg i mars) og så kommer sprekken
akkurat som om jeg gir opp når jeg har nådd en ny milepæl, istedenfor å stålsette meg og kjempe videre... akkurat som jeg sier til meg selv... ¨"nå trenger jeg et pust i bakken" og så slapper jeg av.. opp et par kilo og så på an igjen....
har gjort "feilen" og fortalt noen at jeg slanker meg og de sier "stakkar deg.... så fælt at du ikke kan kose deg lenger.... jaja jeg blir på høyden mens du går opp og ned så sees me når du er tjukk igjen.. så kan du bare pine deg mens jeg koser meg hele tiden.... sa hu ene vennina mi som også er overvektig
vet ikke hva tips dere kan gi meg, men kjenner at jeg er så lei av meg selv på mange måter.. jeg er så standhaftig når d står på, men når jeg sklir ut så er jeg fullt og helt tilbake til gammel vane.. snakk om livsstilsendring gitt....
grunnen til at jeg skeiet ut nå var barneselskap hele helga, og masse godt hjemme...samt middags besøk som jeg skal i på søndag hvor jeg ikke vil fortelle at jeg er på slank... så jeg tenkte at ja.... slaget er tapt!!!
please hjelp meg noen og si at slaget ikke er tapt enda
takk for gode råd og svar