Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-07, 08:41   #4
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Trenger hjelp!

Kjenner meg altfor godt igjen i det du skriver Jeg har sprukket flere ganger jeg og noen av dem rett og slett fordi jeg ikke orket maset på hva jeg spiser ikke. Forskjellen hos meg på lavkarbo enn på tidligere slankekurer er at jeg ser dette fungerer. Jeg tenker at ja ja da skeiet jeg ut denne helgen. Da starter jeg med ny giv på mandag Og det har jeg klart. Det har faktisk blitt en livvstil selv om man smaker litt på "gamlematen" innimellom.

Det er jo ikke sånn at jeg går opp de 15 kg jeg har tatt av med en helg med litt utskeielser. Vet jo at det forsiker det videre vekttapet, så da er det bare å prøve å vente lengst mulig før man skeier ut litt igjen

Synes ikke du skal ta dette så tungt jeg, men prøv å spis litt mindre av det du egentlig ikke skal spise, også starter du med blanke ark på mandag

I forhold til denne venninnen din så har hun vel ikke skjønt hvor mye man kan kose seg med på lavkarbo. Du skal ikke se bort i fra at hun kommer på andre tanker når du står der slank og lekker og hun er stor og tung

Mange av skeptikerne rundt meg sitter nå å ser lengselsfullt etter mine lunsjer med kylling, reker, salat eller annet snadder, når de sitter der med sine tørre brødkiver med gulost

til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat