Sv: Nå er det like før jeg gir opp her ...
Du, femten kg siden august?? I år??? Jeg har brukt et år på å gå ned ca tjue kilo, men det er så mange andre helsegevinster, at det står for meg som en umulighet å gå tilbake, selv om jeg fortsat har ca ti kg som skal bort. Og jeg har stått stille nå siden i sommer, så jeg har like godt lagt meg på et hvileskjær. Det tror jeg kroppen har godt av. Den har jo aldri vært så lett i voksent liv før.
Ikke fortvil, tenk heller på hvor lang tid man faktisk har brukt på/gått rundt med de ekstra kiloene. Jeg tenker sånn at jeg har vært mer eller mindre overvektig hele livet, jeg kan saktens bruke god tid på å bli slank!
En annen ting som kan være en fordel når det går saktere, er at huden får sjansen til å stramme seg inn i takt med nedgangen, hodet skal også følge med, og det er ikke lett en gang når man har brukt så lang tid som det jeg har.
Jeg vet at det er lett å si at du ikke skal stresse. Men lag deg en for og i mot liste på hvordan det har vært for deg å leve lavkarbo så langt. Jeg er sikker på at du vil se at det ikke er noen grunn til å gi opp
Du har vært kjempeflink!
Hvor lenge har platået ditt vart forresten?

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|