Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-07, 23:43   #6
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp!

Har du sjekket om du er ute av ketose? For hvis du fremdeles er det, kanskje det kan være en motivasjon til å ikke gi seg over, men som Gerd sier, reise deg opp og børste av deg støvet og gå videre.

Hvis du ikke er i ketose, har du likevel ikke tapt ennå, for du har vel ikke gått opp igjen alle det kiloene du har tapt siden mars? Så du har en kjempefin mulighet til å hente deg inn igjen! Kanskje du har gått opp litt nå, men det tar ikke lange tiden før det går rette veien hvis du trenger å komme inn i ketose igjen! Det er tross alt bedre å snu på flisa nå enn å vente til du er tilbake til der du var og så snu!

Tenk på dette: I løpet av en uke spiser du ca 28 måltider...forutsatt at du spise 4 om dagen. Det er mange måltider som skal spises, og jeg kan tenke meg at de fleste måltidene du har spist siste uka egentlig er som de skal være.

Hvordan opplever magen din å spise mye karboer? Blir den oppblåst og lager knip, sånn som min? Magen min har ikke hatt det så godt på lenge etter at jeg begynte på ketolysekuren for 5 uker siden, selv om jeg bare har gått ned ca 3 kg siden jeg staret.

Uansett; håper du ikke mister motet, og gir deg over...slaget er absolutt ikke tapt ennå!!!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat