Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.
Ville du lagt 2 dager til fase 1 pga. den sprekken, eller bare fortsatt ufortrødent til fase 2?
Hvor lenge skal du holde på med fase 2 indi?
Jeg villle ikke lagt til noe som helst, du har jo hatt flott nedgang hele tiden! For meg har nedgangen vært lik sånn omtrent i fase en og to, omtrent et kilo i uka. Du har jo gått ned mer på fase en enn jeg gjorde og du kan jo håpe at det varer! Om det skulle gå litt seinere, antar jeg at du ikke syns det gjør så veldig mye! Fase to gjør livet ganske mye enklere og det blir vesentlig lettere med sosiale ting. Og derfor er det jo også enklere å holde seg der lenger!
Må jo si at jeg aldri har lest om eller møtt noen som har gått på fase to bare de 60 dagene det står i "oppskriften". Syns og jeg har lest masse her inne om at mange går fra fase tre tilbake til en eller to og... Så da er det kanskje litt bedre å være lenger i fase to...
Etter planen skal jeg starte fase tre 23 desember, da har jeg holdt på med fase to i tre måneder.
Men jeg er litt i tvil. flere grunner til det... Jeg er ikke helt fornøyd med oppfølgingen, som jo er en viktig del av opplegget... dessuten er jeg ganske lei pulverhelvete, og har lyst på litt forandring. Sliter altså litt med motivasjonen...
Har begynt å se på lindberg og hvordan det kan passe inn for meg, ikke helt sikker.
Samtidig funker jo pulverposene da, og et kilo i uken er megabra, og jeg skulle så gjerne ned 10 til før jeg gjør noe annet, til 75! Så kanskje jeg skal holde ut ti uker til?
Og alle sliter vel med motivasjon av og til... øøørk...
Hva syns dere?
|