Tråd: Trimmer dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 20:09   #50
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sitat:

Sitat komkari
Det hørtes ikke ut som om du har hatt særlig godt av det treningssenteret, Anne! Hvorfor da begynne der igjen først?
Burde du ikke heller gå til en fysioterapeut og få lært noen øvelser som er rett for deg, og lære å gjøre øvelsene riktig? Da først vil du få glede av insatsen din, enten du gjør det hjemme eller på treningssenteret.
Lykke til!

Hei komkari
Takk for at du engasjerer deg.
Jeg har tegnet et års medlemskap, og jeg tror det er en del øvelser jeg kan gjøre. Det gjelder bare å finne den rette belastningen for meg. Jeg har brukt treningssentre mye oppigjennom åra og innbiller meg at jeg kan mye oj hva jeg kan og ikke Det er belastningen jeg må lære å kjenne.
Jeg venter på time hos en fysioterpeut nå, skal få utarbeidet spesialøvelser for armen min og da skal jeg snakke litt mer med ham om disse andre tingene også....at jeg får vondt i hele kroppen. Jeg har visstnok fibromyalgi og da må jeg nok bare finne mine egne grenser for hva jeg klarer før vondtene kommer.

Sitat:

Sitat Fopesole
Hei Anne!
Hvor skal du starte å trene? Hvor fikk du vondt? Hvis du starter på SATS etter nyttår, så gir de deg personlig veiledning slik at du unngår å få vondt. De viser deg hvordan apparatene blir best utnytta og forteller deg hvilke apparater som styrker og ikke sliter de muskel gruppene du har vondt!

Jeg fikk treningskort i julegave og gleder meg til å starte å trene igjen!!!!!!!!!

Takk til deg og Fopesol, for ditt engasjement.
Jeg har medlemskap i Spenst og jeg har fått opplæring og fin oppfølging der, alikevel tror jeg det var det som utløste vondtene denne gangen.... Så jeg prøver igjen som du skjønner.

fra Anne til dere begge

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat