Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-07, 23:24   #102
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Du har rett, nå sjekka jeg, det står 40 dager på fase to... Men det varierer nok fra person til person... Kjenner en som skulle tilbake på fase en nå, hun startet med ed i april! Så det er nok litt av hvert.
Ja jeg har prøvd å ta det opp... men tror ikke jeg helt kom gjennom, skal til legen om et par uker, og prøve igjen... så får vi se... kan ikke legge ut om dette på åpent forum uansett

Samme hva jeg velger å gjøre, kommer jeg nok til å fortsette å plage folk her inne jeg også.. Og skal nedover i vekt samme hva! (bare poselei så det rekker)

Heldigvis lenge til julaften ennå, jeg har ikke begynt å planlegge ennå, men sukkerbomben fra paris har nok lært meg at DET trenger jeg ikke gjøre igjen, er ikke gla i søtt en gang... Men pinnekjøtt og sånn ja, det kan bli bra!
Det kan nok være godt å si til seg selv på forhånd at julaften er grei og at det er en dag som ikke skal preges av dårlig samvittighet! Da er det nok sannsynlig at du sitter seint på julekvelden og sier til deg selv at dette gikk egentlig ganske gret

i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat