Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 00:24   #25
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Når man er ferdig med ketolyse ...

Jeg og, hehe. For alle sier så mye forskjellig. Polezsynski sier jo feks. at man godt kan være i ketose hele tiden, at ketose er en naturlig tilstand for urmennesket. Ja, han anbefalte det til og med til meg da jeg var gravid sist (jeg hadde et spørsmål om svangerskap og Atkins i Mat og Helse som kom på trykk i oktoberutgaven 2003). Vet jo ikke hvem jeg skal høre på lenger, men fornuften min sier jo at siden vi levde på kjøtt, fett og grønnsaker (?) i urtiden, og at vi ikke hadde tilgang på verken poteter, pasta, ris eller korn, så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor det skulle være skadelig, iallfall ikke om man faktisk føler seg så utrolig vel i ketose? Føler man seg dårlig blir det jo noe helt annet.