Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 00:36   #103
Peita
Juniormedlem

Peita sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Vest Agder
Alder: 54
Peita er ny på veien

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei Indi, ja jeg har gått ned alle mine kilo på ED. De første 30 dagene på fase 1 gikk jeg ned ni kilo. I løpet av fase to gikk jeg ned 11, fase to har jeg "holdt" meg i siden. Jeg gikk jevnt og trutt ned og siden jeg bare var halvveis så ble jeg enig med legen om å fortsette i fase 2. Trenger litt strengt opplegg for jeg har lett for å skjære ut... Og det har jeg gjort til de grader. Ble dritlei av den forferdelige maten (sorry) og gikk over til ketolysemat i sommer, klarte det ikke helt 100 % men har ihvertfall holdt vekten. Gikk opp litt i sommer og satset på nytt på ED i høst, har gått ned sommer kiloene mine (ca + 3), men klarer liksom ikke komme videre. Klarer meg fint frem til lørdagskvelden så sklir det ut og henter meg inn igjen fra mandag, da står vekten min som regel stille... Fint for vedlikehold men ikke når jeg vil ned mer!!! Føler motivasjonen kommer tilbake igjen og satser fullt på fase 2 og mer trim og skal veie meg 19 desember. Kryss det dere har! Takker dere her inne for mot til å kaste meg inn i det igjen og selvfølgelig for all gevinsten med å gå ned i vekt, det er jo bare helt deilig. Når det "røyner" på som verst så spiser jeg noen dager ketolysekost fra boka til Torkil, jeg holder meg i ketose og det er skjønt å kjenne "mat" i munnen. Det er min måte å takle dette på, det er jo som sagt hundre veier til Rom, og jeg er jo sletts ikke i mål enda. MEN jeg gir meg ikke Heia oss og lykke til videre alle sammen!!