Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 13:47   #8
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

Tusen, tusen takk for alle tilbakemeldinger!!!

Skal begynne igjen i morgen... og gleder meg allerede.. Hvis det går fint med meg denne uka, skal jeg begynne og fortelle folk at jeg er på slank

Opplevde for litt siden at noen ble litt negative da jeg fortalte at jeg var på kur, men da jeg fortalte at jeg følte meg bedre, og hadde det bedre, og at magen ikke vår så hoven og oppblåst lenger, kunne de godta at det liksom var for helsen og velværen sin skyld...

Dette blir gøy!! er lei av den store, oppblåste magen jeg har hatt disse siste dagene

Jeg forstår hva du mener

... stålviljen er på plass, og jeg krysser fingrer og tær og hårstrå og alt som kan krysses at jeg finner en måte og holde meg til opplegget i hele morgen!!!

Stå på!

Yes, gleder meg!!! nå ble jeg nesten litt glad for beslutningen min

Det føles gjerne sånn når man har tatt et valg!Lykke til!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat