Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 13:50   #108
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Huff ja, dårlig råd er temmelig usunt for helsa, og lager masse unødvendig stress.

Hvor mange gaver skal du gi, og alder på dem som skal få? Å kutte ut alle julegaver går vel ikke, men kan du ikke lage så mye som mulig selv til en billig penge? Eksempler: små bilderammer med rare ordtak, mal en knaggrekke, gå til brukthandel, gi bort to strikkepinner og garn til et skjerf, en heklenål m/garn og oppskrift til en liten brikke eller gryteklut, skriv ut fargeleggingsbilder og sett inn i en mappe, brenn en cd med yndlingsmusikken din, pynt den og gi bort, altså det finnes utrolig mye som ikke "koster penger"

Jeg er langt fra den som kan råde noen best når det gjelder kosthold... for all del.. bare se på meg vi er så forskjellige. Men jeg synes at du kan så mye om kosthold nå at jeg tror du vil klare å hoppe over til noe fedonsk.

(Jeg skal jo over til fedon etterhvert, og da tror jeg jo at det er best for alle, hehe... nei da, selvsagt ikke.)

Selv om et kosthold med ordentlig mat kanskje er billigere enn pulveret til 25 kroner, så sparer du kanskje mest på konsultasjonene.

Den største utfordringen for meg med ekte mat er å begrense meg til det som er 1 porsjon. Derfor er denne tiden på ED en god mengdetrening for meg.

Ønsker at du får orden på den vanskelige situasjonen du har havnet i.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat