Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-07, 14:33   #14
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger litt veileding

Hiver meg inn her igjen, jeg..
Omega3 anbefales veldig. Man trenger ikke ta tran, det finnes kapsler. Veldig sunt!
Du kan jo også sjekke litt rundt om du kanskje trenger vitaminer eller slike ting.
En multivitamin og c-vit er alltids kjekt.

Du trenger absolutt ikke å føre inn alt du spiser hvis du starter journal. Noen liker å skrive inn for å ha en oversikt de kan gå tilbake til og sjekke. Andre skriver for å få tips fra andre når det stopper litt opp. Andre igjen skriver bare grovt hva de spiste, ikke nøyaktige mål og slikt.

Forresten, hvis du vil beholde det som er skrevet her, kan du sikkert ta kontakt med en av administratorene, så kanskje de kan flytte den over til journal, og kanskje endre tittelen, så er det sikkert enda flere som svipper innom.

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat