Tråd: Hva nå?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-07, 22:09   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva nå?

Det er jo opp til deg å prøve, men når du endrer fra høy- til lavkarbo, vil hormoner stabilisere seg bl.a, ettersom det for de aller aller fleste vil være et mer naturlig kosthold å følge rent historisk. Har du opplevd å få mindre luft i magen? Å få mer energi? Sover du bedre? Mindre hodepine? Jeg og mange med meg har opplevd flere helseeffekter i tillegg til å gå ned i vekt på lavkarbo.
Du kan spørre hvem som helst her som er på både andre, tredje og kanskje fjerde runden på lavkarbo. "Vanlig mat" vil mest sannsynlig få deg opp i vekt igjen. Og i hvert fall om du bråsnur tilbake. Sorry! Men det er nok sånn. Forbrenningen din har endret seg, ikke minst.

Men i tillegg til de spørsmålene jeg stiller over, hvorfor vil du ellers gå tilbake til det gamle kostholdet ditt?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat