Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-07, 08:29   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sikkert prøvd før-pannekaker:

15 kg pannekaker Det fårn si!

Når det gjelder splenda, så vet jeg ikke om jeg ville gitt det til barna mine, dersom jeg hadde hatt barn. Men sett i forhold til hva annet barn får i seg (jfr vingummi og lignende godis med telefonkataloger av E-er, så kan det ikke være ille i små mengder). Stevia ville da i så fall vært å foretrekke, i og med at det ikke er kjemisk behandlet som splenda er. Splenda er, hva skal man si, modifisert sukker, gjennom en kjemisk prosess, mens stevia er fra en plante som jeg mener vokser bl.a i Amerika, og er naturlig søtt.
Det viktigste er uansett, tror jeg da (skal vel være forsiktig med å uttale meg, som ikke har barn), å lære ungene en god holdning til sunn og naturlig mat.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat