Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-05, 02:16   #17
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Bernt Rognlien pleier å komme med råd som ikke har så mye med lavkarbo å gjøre, men som innebærer en forbedring i forhold til "normalt" kosthold... sikkert fordi "God Morgen, Norge" skal nå ut til flest mulig. Og da er det jo sunt med brun ris i forhold til andre karbohydratrike matvarer som potet, pasta og hvit ris - GI'en til brun ris er ikke mer enn middels høy heller, så han har sine ord i behold!

Ris er godt... og jeg tror jeg kommer til å spise litt ris etterhvert. Hadde en kjæreste for noen år siden som hadde brun hurtigris fra Ming. Har aldri sett den i noen butikk. Den var ikke som vanlig hurtigris på konsistens, men helt ordentlig! Men kanskje den hadde høyere GI...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat