Tråd: Hva nå?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-07, 05:19   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva nå?

Spør igjen jeg, om du ikke også har merket noen positive sideeffekter av denne måten å spise på som kan motivere deg til å fortsette? Jeg for min del har fått mye bedre verdier, jeg har fått en mulig diabetes på trygg avstand, jeg er kvitt en plagsom migrene, ting jeg har vært allergisk mot før tåler jeg nå, jeg er endelig kvitt den kjipe flatulensen og jeg sover bedre om natta. Da er det verdt det!

Men et godt tips! Har du benytta deg av oppskriftsidene her inne? Det er uendelig mye god mat, og jeg vil påstå (for egen del i alle fall) at maten jeg spiser nå i forhold til før smaker en god del bedre, og jeg savner ikke gamlemåten et sted! Pluss at jeg faktisk har LÆRT å lage mat

Det er lett å tro at dette bare er en kur, for det er jo gjerne det de fleste måter å slanke seg på framstilles som, men den eneste sikre nøkkelen for å lykkes på en diett er å ikke anse den som en kur, men som en livsstilsendring. Om du skulle legge om til lavfett/høykarbo nå, vil du neppe få tilfredsstilt sulten din på samme måte, og det blir ganske vanskelig for de aller fleste. Det er mange som tror at å slanke seg er ensbetydende med å sulte, men det er så feil som det kan bli!
Håper du finner deg til rette med denne måten å leve på! Vi er mange her, og haugevis av årssverk med erfaring til sammen. Det er bare å spørre og grave videre når det er noe du lurer på!

Masse lykke til videre!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat