Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-07, 08:59   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg nok?

Jeg synes dette ser greit ut! Blir du mett? Det er tross alt det viktigste. Ikke stappa, og ikke sulten, det er noe av cluet.

Bare et par spørsmål: Var kyllingevingene ferdig marinerte? Vær obs på at det gjerne er sukker i ferdige marinader!
Sausen i kababen er ikke alltid like heldig for oss. Den hvite sausen er laget av kefir eller yoghurt, noe man ikke skal få i seg for mye av. Den røde av tomater og chili, så den er vel ikke så farlig. Men noen sjapper bruker også ferdig dressing, og der er det gjerne sukker...!

Men ellers synes i alle fall JEG det ser bra ut

Kanskje du synes det er lettere å drikke vann, dersom du putter i en skive med lime/sitron? Du kan ha det i en stor flaske i kjøleskapet, så setter smaken seg ordentlig.
Prøv å ikke tving i deg en liter i styrten, men litt nå og da. Mange her har sett fordelen med å ha en vannflaske tilgjengelig med seg hele tiden. Imsdal har en 0,7 flaske. Hvor mye man skal drikke avhenger gjerne av hvor mye man veier. Men det skal en del til før man drikker for mye. Jeg veier ca 70-75 kg og drikker alt fra 2,5 til 4 liter om dagen, det avhenger også av aktivitetsnivået.
Det gjelder forsåvidt også matinntaket. Er man aktiv, trenger man mer mat.

Har du hatt en jevn nedgang? Om så, så har du foreløbig ingenting å frykte. Platåer er heller ikke uvanlig, kroppen trenger gjerne å "tenke seg om". Når det kommer, og hvor lenge det varer er individuelt. Det beste er å være tålmodig. Om du står stille en stund, så gjør du fortsatt noe godt og riktig for kroppen din. Å måle seg i cm i tillegg kan være motiverende. For det er ikke alltid man merker det på vekta selv om man går ned i str.

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat