Sv: Hva nå?
Opprinnelig lagt inn av sea4me, her.
Forøvrig lurer jeg litt på om man i et forum som dette har lett for å bli litt for fokusert på at lavkarbo er det eneste saliggjørende (at det er kjempebra for å redusere vekt er jeg den første til å skrive under på). Jada, jeg vet at jeg banner i kirka nå, men litt takhøyde må man vel ha. Og debattene ville vel blitt kjedelige dersom alle skulle mene det samme hele tiden.
Jeg skjønner at det kan virke sånn
Men du kan jo sikkert forstå ut fra det jeg skrev om mine erfaringer, at det er lett å bli en smule saliggjort i alle fall på egen vegne. Jeg behøver ikke å legge noe i mellom, jeg har fått et ganske nytt liv.
Men det betyr jo ikke at jeg mener alle MÅ leve lavkarbo, men jeg tror uansett at en tilnærming mot mindre raske karber, samt å rydde vekk noe av denne krampaktige angsten mot fett er viktig.
Sukkerindustrien har så mye makt at det er helt skummelt, og simplifiseringen av livsstilen vår har nok ødelagt mye for næringssinntaket generelt.
Men det er jo ganske naturlig at folk som søker til et forum om lavkarbo, vanligvis vil leve lavkarbo selv, høste erfaringer her inne, dermed blir det mange meningsfeller. Men innad de forskjellige filosofiene, og når det gjelder forskning og sånne ting, så vil jo diskusjonene gå friskt for seg.
Men jeg håper du forstår selv at kroppen din har endret seg en del, så det vil være en særs god idé å ta det gradvis, uansett hvor du vil hen i jungelen av måter å spise på.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|