Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 15:37   #182
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg er egentlig bare et lesende medlem, men nå må jeg bare kommentere dette brødet. Jeg elsker det! Jeg har aldri noensinne vært noe glad i brød, men pr tiden er jeg så sliten at jeg orker ikke å skjære opp salat så jeg har i kjøleskapet til enhver tid, og dette brødet er så utrolig godt med masse pålegg, roastbiff, skinestek,tunfisk majones og pynte med tomat og agurk!!!!! Og mannen er også glad i dette brødet, litt lettere å ha med på arbeid, speiselt når maten skal gjøres klar dagen i forveien for en travel småbarnsfamilie.

Vi spiser lavkarbo ala Imse... Begynte på eat og nå prøver vi bare å spise sundt, jeg holder meg på maks 40 karbo om dagen. Og jeg lurer på hvor mye man egentlig kan spise av dette brødet om dagen? Det er temmelig fettrik. Jeg vet man skal spise en del fett, men med fett på fett kan det jo og bli for mye??? Spiser vel en 4 tynne skiver om dagen av dette brødet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat