Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-04, 19:02   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Red face

Jaha......da var jeg nok litt tøff i trynet igjen .......

HJÆLP ! Det er 10 cm til jeg får bunad-hempa igjen i livet. Og da er puppene pressa oppunder haka - det var ikke noe vakkert syn skal jeg si deg !!

Kan ikke tro jeg har vært så lita......hm...... jeg var nok det i 1993..... sommeren, det var da jeg måtte sy den INN...... mener jeg var rundt 55 kilo da, - og passe....det er noen kilo siden. Den var trang de to tre siste åra, (altså for 5-6 år siden) men det får da være grenser !!!!!

Men ufordring er utfordring, - jeg har da masse svære sikkerhetsnåler. Jeg kan iallefall klare 5 cm..... tror jeg............

Og bilde skal jeg ta, om den passer eller ikke !!!