Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-05, 00:34   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg synes dine forandringer i kostholdet høres kloke ut!
Så lenge du ammer synes ikke jeg at du skal ta induksjonsperioden på 14 dager. I den perioden skal du bare spise 20g karbohydrater og du kommer i ketose og begynner å forbrenne ditt eget fett. I den fasen er det noen som mener at det vil kunne komme avfallsstoffer over i morsmelken som en del av utrensingen, men jeg tror det er omdiskutert... Uansett, så synes jeg at dine tiltak er gode nok.
Det som er viktig å passe på er at du får i deg nok proteiner og fettsyrer (fettsyrene vil ha gunstig virkning for barnet ditt også når du ammer).
Nok proteiner får du ved at du tilfører ca 25-30g proteiner i hvert måltid noe som tilsvarer ca 100g ost, 150 g kjøtt,eller 3 store egg.

Lykke til! Og velkommen hit!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat